stefanenpetra.reismee.nl

Stefan als autohandelaar

Inmiddels zitten wij al ruim drie maanden op het ‘happy island 'Aruba en tot nu toe bevalt het leven zeer goed!

Ruim 2 weken geleden zijn we verhuisd naar onze nieuwe woning. We hebben nu een lekkere tuin, uiteraard met fakkels, hangmatten en een ‘chill bank'. Daarnaast hebben wij nu ook een extra slaapkamer wat erg handig is als wij gasten mogen ontvangen.

Over gasten gesproken; eind van deze maand komen de eerste toeristen vanuit Nederland naar ons toe! Daar kijken we erg naar uit!

Petra werkt nu al een tijdje bij een nieuwe school en dat bevalt goed. Afgezien van Yoga en Zumbaa heeft ze ook al een lesje spinning meegepakt. Jaja een sportieve dame is het geworden!

Ook Stefan heeft niks te klagen over zijn werk. Hier op Aruba wordt s`middags uitgebreid gegeten en dat is een traditie die Stefan zich snel eigen heeft gemaakt.

Vorige week had hij met een collega een paar lekkere broodjes afgehaald, hij dacht zo handig te zijn om een paar broodjes op te warmen in de magnetron...... dit schijnt echter niet zo heel verstandig te zijn. Het gevolg was dat heel Deloitte blank stond en de rookalarmen afgingen... een wijze les.

Petra is nog druk bezig met de cursus Papiamento en dat gaat heel goed, Stefan heeft het bijltje laten vallen. Als Petra naar de les is weet Stefan zich wel te vermaken met een voetbalspelletje, de sportschool of een spelletje poker.

Een andere schokkende ontwikkeling is de verkoop van Stefan z`n auto. Stefan heeft zijn vorige auto (uiteraard met winst) doorverkocht omdat hij een nog stoerdere auto wilde hebben. En dat is gelukt! Momenteel rijdt hij trots rond in een Ford Explorer. Een waar beest met een brullende 4.5 liter V8. Lekker hoor!

Voorlopig houden wij het hierbij en na het bezoek uit Nederland zullen wij weer een berichtje plaatsen!

Lidwine

hee steef en peet,
leuk weer wat te horen van jullie! ik kijk erg uit naar volgende maand, of eigenlijk eind deze maand;) gaan jullie nog vaak naar het strand of verveelt dat al:)?
tot over 4 weken,
ciao

Marjolein v. M

Geweldig, zoals jullie het daar naar jullie zin hebben.
Stuur even wat lente "kriebels"naar het natte Holland!
Wij hebben ook zo'n zin in wat warmer en zonniger weer.
Gezellige dagen,

Groetjes Marjolein

Geer

Hey Wannabee Bauer,
Leuke skelter hoor!!! en zwembadje ziet er ook niet verkeerd uit!!!!
Ik ga zeker nog een keer langskomen.
G

joyce westerling

echt leuk om jullie zo te kunnen volgen, ben ook heel erg benieuwd naar de school peet waar je op werkt! Is het allemaal anders of een beetje hetzelfde als hier? We hebben nog geinformeerd naar een tripje ABC eiland omdat we zo in the mood kwamen door alle verhalen en foto's, het is nog een beetje te duur maar we komen zeker een keertje een bakkie doen hihi!
Fijne dagen en veel romantische zonsondergangen gewenst vanuit koud en nat Holland
dikke kus guido en joyce

yvonne_braat@hotmail.com

Hallo Petra en Stefan.
wat zien jullie er goed en gelukkig uit,we hopen dat het voor jullie allemaal zo voorspoedig blijft gaan.
Hier alles okee,weer lekker aan het kamperen geslagen.
Geen Aruba,maar Kijkduin/Scheveningen ook heerlijk.
Tot horens,blijven genieten.Groetjes de BRAATJES.

Ans Pals

Hoi Petra en Stefan
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. ziet er leuk uit , en inderdaad een extra kamer voor het bezoek is handig. Met zo'n verre reis blijven ze gelijk ook zo lang en je weet "visite en vis, blijven drie dagen fris".
Goed om al zo lekker in een ritme te komen van werk, vrije tijd activiteiten en nog wat voor jezelf. Houdt het heimwee gevoel misschien een beetje buiten de deur. Hoe graag je ook wilt gaan, als er iets in Nederland aan de nhand is met jhe familie voel je dat je ver weg zit.
Hou het nog even vol en wei weet tot ziens. kom ik ook lekker lang op visite.